miercuri, 27 mai 2009

INCA O DATA....PENTRU TOTDEAUNA

BUNA SEARA...bravo GHITA.. pentru cuvintele de duh la care ai facut apel..:) chiar acum la o ora tarzie in noapte, timp in care am ajuns la coliba, vroiam sa cer scuze in numele membrilor blogului, dar vad ca tu esti tot timpu cu temele facute, si mi-ai luat-o inainte, ( se vede ca esti in sesiune:))..era o GLUMA, sper so privesti ca atare ... si sa nu te certi cu mine ca am scris despre tine.:))). scuze care daca stau sa ma gandesc trebuiau spuse de la inceput ...dar si acum e bine...este bine acum deoarece fenomenu' de " purtatori de cuvant" ia amploare, fara a preciza fiecare detaliu la care se face referire in blog. io cred ca "subiecti" chiar daca i-am fi vorbit de "bine", tot ar fi sarit in sus de manie ca i-am VORBIT DE MAI BINE . vreau sa mai fac o precizare, acesti "subiecti" sunt invitati sa ia parte si ei la discutie si poate pe viitor o sa fie si ei membrii blogului nostru..iar cui nui place sa nu se uite..nu a fost in zadar sa lucram la acest blog deoarece incetu cu incetu, lucrarea da roade si vad ca sunt multi cititori care sunt dornici de articole noi..cerinte la care incercam sa facem fatza:)...CA UN SFAT PENTRU TINE...daca vrei il iei in considerare,.. daca mai postezi io zic sa folosesti ori nume anonime ori cateva date subtile despre " subiecti" fara sa isi dea seama ca sunt lezate, pe romaneste " mai cu perdea".. oricum orice am scrie in blog, se va gasi O PERSOANA, DOUA PERSOANE, ...MULTE PERSOANE care ne vor arata cu DEGETUL (sa nu zic care, sper ca se intelege.) nemultumite ca pe ELE nu le-am amintit, invidiosi pe ALTI ca i-am amintit prea mult. inchei prin a preciza ca persoanele aflate in discutiE sunt pur fictive =))..LA MISTO NU AM LUAT PE NIMENI NICIODATA!!! OARE??????? (parazitii). SALUTARI CARDINALE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 comentarii:

Ghiti spunea...

Ma voi stradui sa cenzurez cat se poate:))(ma refer la nume, ca ideile nu le schimb). Iar cu subtilitatile poate o sa ne sara mai multi in cap, pentru ca o sa se regaseasca in ceea ce e scris. Parerea mea este ca mai bine dadeam nume decat sa ii generalizam. Oare asa vor sta cuminti si tacuti sperand ca nu ne-am referit la ei ci la alti? Eu cred ca e mai bine sa stii daca o persoana are ceva de zis de tine si iti spune pe nume decat sa te generalizeze. Dar nu toti stiu sa accepte realitatea.

SURSA spunea...

Dragi cititori, comentatori ai articolelor, stimati subiecti si preacucernici parinti ai acestui blog............ In urma evenimentelor petrecute in MEROPOLA Marca vis-a-vis de acest blog ma simt obligat sa cer permisiunea administratorilor acestuia, de a posta si eu UMILUL cititor , pe acest UMULUL blog.
Bai nene .. sa te impiedici de-un biet blog......... care la urma urmei nu spunea mare lucru decat ca era un ecou al satului
Sa vina edilii satului sa-mi spuna mie ca nu e asa.... si le demonstrez eu ca AU dreptate. NU este asa ci este MAI RAU.
Pentru baieti doar un sfat Fratilor sper ca ca aveti COAIE fiindca daca nu aveti vi le imprumut io pe ale mele si mai am io neste prieteni care au. Stati flexati ca si asupra altora din sat s-au facut presiuni mult mai mari ca niste reprosuri si uite ca nu s-a intamplat nik
Oricum cred ca in ultimele saptamani acesarile s-au sporit Va salut si ne mai auzim cu vesti bune...SAU rele?..depinde daca au fost cuminti