joi, 21 mai 2009


Oricum, va mai spun ca duminica care a trecut am fost pomeniti in biserica. Desi nu am fost la biserica am auzit.

Dupa cum am auzit eu nu am fost pomeniti de bine, si pana acuma nu a avut nici o treaba cu noi, dar daca continuam vom fi luati in vizor mai tare. Asa ca cei care ati auzit mai multe cu urechile voastre, nu ne-am supara de cateva citate.:))Sau sa spunem piei satana si inceteaza lucrarea asta? Sa intrerupem ceea ce am inceput pentru ca asa vor uni, oricum cui nu-i place sa nu se uite. Iar nu putem sa traim intr-o comunitate si cand vorbim despre ea sa omitem organizarea politica, organizarea spirituala si alte fapte care se petrec in comunitate.

4 comentarii:

Ionut Costrut spunea...

Off! Chiar vroiam sa scriu despre asta...mda mai finut! Nu asa direct! Cu subanteles...In fine. Oricum fiecare are dreptul la o parere...si aia normal e personala! Asa ca nu`nteleg! In loc sa zica ca se mai aude de Marca...suntem luati in vizor...??? WTF...s`o traduca pe asta!

florinblogspot.com spunea...

..salutare...ma io zic ca e bine ca ne-a luat in vizor,,pentru ca este si asta o promovare,,si PARAZITII au fost interzisi de CNA, si le-au crescut cota:))..pote si nous o sa ne creasca cota,,,

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Ghiti spunea...

oricum nu avem nevoie de oameni care vorbesc asa si nu au curajul sa isi dea numele la comentarii, asa ca imi rezerv dreptul sa cenzurez:
Un anonim a vrut sa zica:
"fratilor asa reclama...direct in biserica nu s-o facut la nik in Marca pana acuma! Of ba da scuze! S-o facut in campania electorala la locale. Da macar voua vi s-a facut gratis ;)). Hai fratilor nu va poticniti fiecare are dreptul la opinie si cele lasate ca si comentarii de anonimi nu sunt raspunderea voatra. daca nu sunt in stare sa faca ce trebuie nu au decat sa suporte consecintele.
Eu una, sau eu unu :)) va sustin si nu o sa apresc in a-mi spune parerile ca doar in biserica numai x... poate vb si y... da din cap aprobandu-l pe x... noua nu ni se da deloc ocazia sa ne spunem parerea asa ca bravo pt acest blog ."
Daca ar purta doar o semnatura nu ne-ar deranja, dar asa ne-am saturat de asa multi anonimi si toti laude. Chiar am fi curiosi si noi cine ne tot lauda atata.:))