miercuri, 27 mai 2009

Acesta este postul cu pricina


"Fara calugarite!

Da! Din nou am ramas fara. De ce? Nu se stie inca... Cica ar fii plecat deoarece au venit sa se roage, nu sa munceasca. Culmea, din cate stiu eu, la o manastire cea mai importanta lege e ascultarea, "daca staretul zice sa pui ceapa invers in pamant, asa o pui"! Dupa mine au incalcat cea mai importanta lege. In plus am auzit ca nu erau "gospodine". Poate nu le`o fi placut sa vina la o manastire in constructie, e mult mai bine la una finalizata, e mai usoara munca. Normal, astea`s vorbe, dar se pot si adeverii. Celelalte, ce am auzit pe langa, nu pot sa le postez, pana nu se confirma. Sau ati auzit si voi alte motive de plecare? "Adevarul este, o spun si revistele, crezi ce vrea p**a ta, nu`ti daram eu visele!" "

Acest post nu a facut altceva decat sa sara lumea pe noi ca noi vorbim lumea de rau pe internet. Chiar daca nici nu au citit ceea ce am scris, ci doar din auzite. Cer scuze cititorilor dar nu am reusit sa recuperez comentariile, au fost doar trei si as ruga cei care au comentat sa revina din nou cu comentariu, acelasi sau altul.

Un comentariu:

yoo.. spunea...

avem doua calugaritze..una'i staretza sh una maica simpla..si se straduiesc sa puna in carca unor tineri membri ai comunitatzii noastre..sa spele 6 covoare (care pana la urma au fost 20),sa spele geamurile pline de maltara,k cik li se iarta pacatele...la cat is saracii de pacatosi marcanii..noh whatever..o fo oamenii leo ajutat si mai nou le fac si program de sarbatori...deci in saptamana Sfintei Marii sa nu plecam de acasa...sa nu se mearga la Nicula in pelerinaj chiar dak acesta este pentru noi ca si o traditzie..noh in fine..e bine asha..important e ca avem maicutze..yee!