vineri, 15 mai 2009

Poze camin!


Buna! Revin cu poze senzationale de ultima ora, de la renovarea caminului. Sincer? Imi place! Zugravit, scena noua, scaune, mese... Oricat as fi de carcotas nu am ce zice! Mai multe detalii o sa va dau de la fata locului. Ce mai! O sa vina si din Simleu sa faca nunta la noi.... Ma credeti? Fac pariu! Pentru a proteja corespondentul nostru din teritoriu am editat putin pozele... Stiti cum e, nu vreau sa bata presa la dansu` la usa! Va las sa va delectati... (clic pe imagini, pentru marire!)

P.S. Miti si Ghita... ati cam ramas in urma... la poze ma refer! Vorba aia, de promisiuni suntem satui!

Update (18:48): Ma uitam mai atent peste poze, si observ ca masa are 5 picioare... nu-i un lucru rau... o sa se poata dansa pe ea:D













4 comentarii:

Ghiti spunea...

Oky noi ramanem in urma dar tu nu stii sa postezi niste poze. Sau vrei sa faci si tu posturi doar din poze.:)). Se putea atasa pozele in afara postului. Fiecare cum se stie organiza.

florinblogspot.com spunea...

bravo ghita...mai dai si tu peste nas.:)si faza este ca nu am ramas in urma..ci nu am avut timp de poze..noroc ca ne mai ajuta alina.:))

Ionut Costrut spunea...

Ce nu-i bine? De ce sa se paraseasca pagina, cand se pot vizualiza in pagina?:P Intentia conteaza...

tudo spunea...

bă, io ma gandesc numa la ce bine oi putea bate pe picoare in caminu asta nou... parca ma mananca amu calcaiele!!