luni, 15 iunie 2009

Zilele Comunei IP -Editia 2009.....O initiativa de urmat!



La sfarsitul saptamanii, la inviatatia domnului primar al Comunei Ip, am luat parte la prima editie a Zilelor Comunei Ip, o initiativa care s-a dovedit una laudabila si una reusita daca analizam situatia dupa numarul de spectatori care au petrecut in cele doua zile de festival, respectiv sambata si duminica.
Desi nivelul celor care au prestat pe scena a fost unul mediu cei care au venit la spectacol au apreciat pozitiv faptul ca au avut ocazia unui weekend cu mici, bere, muzica si voie buna.
In programul celor doua zile s-au numarat : o trupa de majorete din Suplacu de Barcau, Trupa Etno, vedete locale de muzica populara, programe prezentate de copiii scolilor din comuna si alte "gagici" care au delectat ochii privitorilor.....:) Invitatul special al acestui eveniment a fost interpretul Radu Ile, care a incantat audienta prin melodiile sale si prin faptul ca desi era programat doar cu o aparitie sambata seara, a ramas pentru inca un recital , duminica dupa masa.
O prezenta surprinzatoare a fost si cea a consateanului nostru domnul Puscas Dumitru(Mitrutu' (foto mare)) , care prin versurile compuse chiar de dansu a reusit sa aduca zambetul pe fetele celor prezenti. Cu un mic trac de scena si emotiile aferente dar cu un mod propriu de a recita versurile ,domnul Puscas a cules aprecierile pozitive a domnului primar si multumirile acestuia ca a acceptat invitatia.Zilele s-au incheiat cu focuri de artificii "cum n-au mai fost aci...!"
Un lucru laudabil pt. conducerea comunei organizatoare este faptul ca momentele sustinute pe scena in cele doua zile au reunit toate etniile prezente in comuna.
In concluzie organizarea evenimentului s-a dovedit a fi , la nivelul acestei comune, un succes.
La mai mare pentru viitor!!!
Poate o sa avem si noi zilele Comunei Marca... daca se sesizeaza cineva de pe la conducerea primariei noastre... sau NU...
P.S. -in acest articol am evidentiat partile pozitive a evenimentului in ideea ca initiativa organizarii acestui eveniment este una laudabila
- cei care au (alte aspecte) de comentat sa comenteze ... la rubrica comentarii...:)

13 comentarii:

Anonim spunea...

Felicitari primarului comunei Ip. Frumoasa initiativa si a reusit sa adune f multa lume pentru prima editie.
Poate, poate se organizeaza si marcanii, avand in vedere ca primarul de la Marca a fost acolo. Poate a luat notite. (Sau nu ca a fost fara consilierul personal ;)) .....)
Deocamdata asteptam sa vedem ce e cu reuniunea fiilor satului, ca parca era vorba ca in luna iunie 2009 se va face reuniunea. Nu?....

Ionut Costrut spunea...

Cam seamana postarea cu comentu`! Hmm!

Anonim spunea...

Mie mi-a placut de Radu Ille normal foarte mult mi-a placut de trupa SYMBOLL.

Ghiti spunea...

Felicitari pentru nea` Puscas. Sper ca nu au fost poeziile despre Basescu si flota lui.:)) Oricum frumoasa initiativa, dar Marca trebuie intai sa se mai dezvolte, pana sa fie bani si pentru astfel de manifestari. Sau poate in campanii sunt bani si pentru asa ceva.:)))

Anonim spunea...

Da. si mie mi-a placut Symboll. Am si autograf de la cel care canta si de la fetele superbe care danseaza.

Ionut Costrut spunea...

Si eu am autograf de la Chuck Norris! V-am batut!

SURSA spunea...

Pt. ghiti.... Poeziile cam astea erau... cu Basescu....:)) Da' a fost k momentu artistic.
Pt. Ionut..... Sunt sigur ca e o abureala cu autografu lui Norris.... pt ca pixul nu mai scrie de frica lui Chuck Norris...:)

Ionut Costrut spunea...

Se pune la banc. Trebuie sa te identifici, ca sa`ti dau berea!

Domm spunea...

Nu se identifica de frica lui Chuck Norris

Domm spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

imi aduc aminte cu nostalgie,vacantele de vara din copilaria mea.casa de langa pod a bunicilor mei imi evoaca si acum amintiri placute.sunt atatia ani de atunci si parca a fost ieri.imi este dor de acele vacante de satul ip,cand mergeam cu bunica la bufet,la frizeria lui olbi baci,in vizita la olga neini.mergeam si la cofetarie la cati neini care facea o inghetata de lamaie jos palaria.la magazinul de chimicale,la onita neini,era un miros asa de placut incat nici in ziua de azi nu l-am mai intilnit.imi e dor de satul ip,de oamenii de acolo si traiesc cu speranta ca intr-o buna zi ma voi intoarce in locul acesta,unde am avut cele mai fericite vacante,in casa cu miros de polensi miere de albine a bunicului.

Anonim spunea...

a mai trecut un an de viata.ma indrept cu pasi repezi spre maturitate,dar sufletul meu de copil devine din nou nostalgic.as da un an din viata mea sa fiu iarasi intr-o vacanta la bunici,in satul ip.sa pot sa ma plimb de mana cu bunica pe ulitele satului.sa merg cu ea in vizita la prietenele ei,la neamuri si sa pot sa ii revad pe toticare,astazi din pacate nu mai sunt,au plecat intr-o lume mai buna poate.incerc sa fiu mai realista dar azi nu pot,sufletul meu de copil nu ma lasa sa inteleg.asa cum un copil isi doreste cu ardoare ceva si primeste,eu astazi sunt si egoista si cred ca acest lucru mi se cuvine.in momentele de nostalgie subconstientul meu imi declanseaza cele mai fericite zile din viata mea.nu vrea sa duc la extremis gandurile mele si sa va inebunesc , dar acest moment este ca o refulare pentru mine.totusi traiesc cu speranta ca intr-o buna zi,eu ma voi intoarce la locurile copilariei mele si ca un copil sa pot sa alerg pe podul satului ip si sa srig,;sunt aici m-am intors;doamne ce mult imi doresc acest lucru. pe curand,va pup.

Anonim spunea...

DOLIUL ;PENTRU CEI CARE L-AU CUNOSCUT SI L-AU STIMAT PE OSZ ENDRE DIN SATUL IP DE PE STRADA GARII NR.381,VA ADUC LA CUNOSTINTA CU REGRET CA IERI 9 MARTIE 2010 ,INIMA LUI DE LEU LA 94 DE ANI A INCETAT SA MAI BATA.SUNTEM INDURERATI SI SPERAM CA NU IL VETI UITA. FIE-I TARANA USOARA SI SPER SA SE INTALNEASCA CU MULT IUBITA LUI SOTIE OSZ KATALIN.''SA IL POMENITI SI LA BISERICA.