luni, 8 iunie 2009

PARC DE DISTRACTIE!!!

Salut...chiar daca am fost criticati foarte mult, revin cu o postare care sa imbucure pe toata lumea:)...sa stiti ca nu numai lucruri de aratat cu DEGETUL se intampla in comuna ci si lucruri demne de admirat...dupa cum se vede s-au adus imbunatatiri considerabile la gradinita de copii, (leagane, balansoare, etc.) din cate am inteles meritul ii apartine companiei PETROM, care a finantat restaurarea parcurilor si locurile de joaca pentru copii, prin urmare nu este nici o campanie electorala la mijloc. Chiar daca noi nu ne-am bucurat de acestea, macar urmasii nostrii sa se bucure.

P.S. Cine detine mai multe informatii este rugat sa le posteze la comentarii.

8 comentarii:

Ghiti spunea...

As fi curios si ar fi frumos sa mentionezi sursa care ti-a furnizat informatia despre finantatori. Daca bineinteles este deacord sa ii apara numele pe blog, iar daca nu doreste acest lucru si il menitonezi,iara intram (sau intru) in belele.:))

SURSA spunea...

Pt. Ghiti: Si sursele neoficiale sunt acceptate in difuzarea unei informatii in media. Procedura e urmatoarea...Tu difuzezi o informatie si daca nu o contrazice nimeni inseamna ca e adevarata. Mai este si varianta de a nu-ti dezvalui sursa. Din pacate varianta cea mai corecta , aceea ca informatia sa vina de la sursa oficiala respectiv primaria in acest caz, nu e prea plauzibila pt ca daca o sa mergi sa ceri informatia ,daca nu o sa ti-o spuna verbal ,in scris nu sunt obligati sa ti-o dea ca nu esti trust media sa ai acces la informatii. Si ce sa zic.... faptu ca iti spune secretara sau alt functionar verbal e la fel de oficial ca si cum ti-as spune-o eu... deci "oficial" e mai greu cu informatiile. Asa ca e mai bine sa se stie lucrurile si cine e interesat de veridicitatea lor sa cerceteze si sa revina cu un comentariu pe blog daca e sa nu adevarat...
Va-am salutat

SURSA spunea...

Vis-a-vis de alte informatii despre parcurile acestea, eu personal stiu ca ele au fost amenajate de Petrom printr-un program national care viza printre alte proiecte de protejare a mediului si amenajarea unor astfel de parcuri la institutiile de invatamant. Dar aceste parculeet sunt date in folosinta de ceva vreme... daca nu ma insel cel putin de un an. exista posibilitatea ca si scoala sa fi participat cu finantare.
Da asta nu stiu nici nu am auzit nici nu am intrebat... deci s-ar putea (supozitie)...:))))
Iar v-am salutat...!

SURSA spunea...

Stiu ca o sa spuneti ca iar ma leg de incompetenta primariei dar tre sa spun ca Salajul a facut si face parte din putinele judete pilot din tara care au avut posibilitatea de a accesa fonduri direct de la banca mondiala.. si ghici cine nu a luat nici un ban....COMUNA MARCA si mai sunt cel putin doua comune care din cauza proastei conduceri nu au miscat nik... da macar alea-s fara pretentii nu ca si MARCA ........PACAT!!!

florinblogspot.com spunea...

sal'tare..sursa nu o voi dezvalui din motivul ca pe viitor poate mai apelez la veridicitatea unei informatii si poate o sa ma ajute..si nu vreau sa ii creez probleme...

Ghiti spunea...

Chiar nu eram asa de curios, pe cum am vrut sa-l tachinez pe Florin.:))

Dana Faina Waters spunea...

Va felicit pentru initiativa laudabila a acestui blog pe care l-am descoperit intamplator, dar cu mare bucurie. Abia astept sa mai aflu vesti proaspete, vesti bune despre satul meu de care ma leaga atatea amintiri si de care mereu imi va fi dor...

Ionut Costrut spunea...

@Dana Bine ai venit!