marți, 14 aprilie 2009

Asfalt (tango) in Marca


Buna Ionut, chiar daca nu am postat pana acum, vreau de acum inainte sa ma implic si eu cand am timp:) Asa ca vin EU cu o poza recenta de pe ''plaiurile mioritice'' chiar daca nu e chiar asa de reusita eu cred ca o sa se observe esentialul; din cate am inteles reusita ii apartine domnului Halmajan, (o fi vreo manevra de a lui sa iasa in fata?...oricum las pe voi sa decideti) important este ca ''este ca in palma''; pacat ca nu sunt campanii electorale mai dese (din luna in luna), poate asa comuna Marca ar fi mai frumosa. Va las sa admirati poza:)) O zi frumoasa. SALUTARI "CARDINALE":))

5 comentarii:

Anonim spunea...

Ce nu face d-nu Halmajan pt sat!!! Nu pt el ci pt comuna lui natala. :)) Hai tata ca mai sunt strazi destule-n Marca de asfaltat. Sa fie toate ca cea pana la budie. "In sandale putem merge ca e asfalt". Nu-i asa? Cine stie cunoaste. Sa nu deschidem alte discutii

Sursa spunea...

Fratele meu.... "initiativa" asta a lui halmajan nu e pe gratis.... asfaltu asta trebuia pus atunci cand s-a asfaltat si pe Sarbi si se pune doar acum. Si inca ceva... licitatia s-a facut pt 2 km si s-a pus cat s-a pus....si in rate...

Ghiti spunea...

La toti ni` greu, toti traim din ABC. Prima data tre invartiti bani si apoi folositi, sau poate inca nici nu i-a primit.:D

SURSA spunea...

fRATILOR DA NU MAI POSTATI NIK....?
nici un eveniment in metropola Marca? Nu pot sa cred.... Or murit subiectele..:))

Ionut Costrut spunea...

Sa traiesti! Ghita se lauda cu post despre prima nunta in camin, dupa renovari, mda vad ca someaza.