duminică, 12 aprilie 2009

Incepe campania

"A`nceput de ieri sa cada/Cate`un fulg/Acum a stat!". Asa`ncepe si campania electorala. A inceput azi cu impartire de pliante dupa iesirea din biserica, a enoriasilor. Ce vad comercial bun. Inca nu am primit oferte de promovare partide, da` nu ne suparam. Pai normal, inca nu au partidele bani de promovare in blog-uri. Si eu care deja ma si vedeam cu lada de bere luata din blog-uri, m`am insealat:( Sincer, n`o sa ma duc la vot. "Imi bag p**a`n politicieni, sunt toti la fel"(Parazitii). De ce? Dati`mi 10 motive temeinice, nu d`alea: ca`s roman, ca e datoria mea... motive intemeiate am zis!

15 comentarii:

Anonim spunea...

Nici pe timp de criza nu se gandesc sa foloseasca banii cu cap. La fel de apreciati erau si daca felicitau verbal lumea, nu prin pliante, numai ca nu-i duce capu nici sa spuna cateva vorbe simple. E mai usor sa imparta niste pliante pe care un om cu cap a scris cateva vorbe (contra cost). Ce mai conteaza ceva bani aruncati aiurea. Oricum si la noi, local se arunca cu ei in toate partile fara sa se vada ceva.
Printre altele ..... la Marca vine o firma de facut curatenie ca sa faca curatenie in primarie!!!!!!
La cati angajati care freaca menta aveti acolo mai aveti nesimtirea sa incheiati contract cu firma de facut curat!!!
Rusine sa va fie ca va bateti joc de banii publici, de banii oamenilor din sata care vin si-si platesc impozitul la timp

florin spunea...

pentru anonim..io cred ca ne-ai jignit pentru ca ai afirmat ca avem tupeul sa angajam firma de curatenie in primarie, in primul rand nu noi vrem, ci prea iubitul nostru primar, si daca este vorba de criza, ea nu se simte la nivel inalt, poate in randul cetatenilor care azi au un serviciu stabil si bine platit, maine sunt muritori de foame; bani in "stanga si in dreapta" se arunca din 4 in 4 ani, in rest se pun usor in buzunar.

Anonim spunea...

Florine!!!!! lucrezi in primarie de te simti jignit cand am afirmat ca s-a angajat firma de facut curatenie in primarie? (io stiu ca nu :D )
Din cate stiu eu nu ne-a intrebat nimeni pe noi contribuabilii daca suntem sau nu de-acord cu asa ceva. Ca doar au femeie de servici angajata! Sau daca sa aloce sau nu pentru a doua oara bani pt inaugurarea caminului. Inca 200 milioane lei vechi. Din cate-mi amintesc caminul s-a inaugurat odata. Da de ce sa nu facem inca un chef ca si asa bograciu a devenit meniul zilei in primarie!!
Is curios ce dotari or sa fie in camin. Ca taxa deja iubitul nostru primar o vroia de 20 mil pt nunta. Fara dotarile anuntate si fara chitanta.
Ca vorba cuiva "Io din 6 miliarde am facut Primarie noua, sa vad ce face primaru din 5 miliarde la camin" Hocus pocus iete banu nu e banu!! Toata lumea stie ca se baga-n buzunare dar de obicei cam 10 % e spaga pt o licitatie. asa se zvoneste pe piata neagra. Da macar sa se vada ceva si pt sat nu numai buzunarele pline ale ...... 1...2...3.. sau e doar unu acuma la imparteala? hm.....

Ionut Costrut spunea...

Pentru Anonim: Florin a inteles gresit povestea, si s`a exprimat la fel de gresit, faza e ca e nasol sa angajezi firma de curatenie, cand sunt atatea femei fara locuri de munca, si 2 cred ca sunt suficiente sa faca fata la o primarie. De ex. si la scoala cred ca sunt 2? Daca imi mai aduc bine aminte. Si reusesc sa faca fata. In fond si la umra urmei, ar putea ei sa`si faca curat, si ocazional, sa treaca femeile de la scoala, si ei sa intretina. Mda cum e "puturosenia" mare...:(

SURSA spunea...

Pt. Anonim: Ia-o mai usor nu te enerva... ideea e sa-ti expui ideile nu sa te descarci pe blog....:) oricum daca ar fi mai multi vizitatori ar fi iteresant sa-si confrunte parerile... ar iesi o paruiala.!!!!!!!!!

SURSA spunea...

Pt. IONUT... Ar trebui sa promovezi blogu asta un pic in SATU Marca... nu prea se stie de el... E adevarat ca nu sunt prea multi INTERNAUTI insa mai sunt segmente de piata neexplorate.

Ionut Costrut spunea...

Pentru Sursa: Cum? Daca imi zici cum...eu fac. Am dat mass`uri mai departe, pe mess, pe la hack-arii mei din sat, dar foarte slab se misca. Id-uri de Marca am foarte putine. Poate ne ajuti tu!

Ghiti spunea...

Pentru promovare am eu o idee: postul trece nuntile incep si popa o sa inceapa, sa strige in biserica persoanele care se casatoresc, poate adauga o mica paranteza ca Marca are blog.:))

Ionut Costrut spunea...

Oleaca am deraiat de la subiect. Oricum e propunere faina, Ghita. Faza e ca v`am cerut cateva motive intemeiate, de a ma duce la vot! Nu am primit nici unul!

Anonim spunea...

Parerea mea....proprie si personala :D ... Sa vada babacii comunei care se cred sefi peste tot si singurii care gandesc, ca si astia mici "pustanii" au ceva de zis. Ok! Recunosc ca e greu sa faci o schimbare da macar un prim pas faci mergand la vot si alegand ce consideri ca e mai bine pt tine. Mergi si tu merge si altu, comuna e plina de tineri care vor sa faca ceva in sat. Din cate stiu eu tinerii din Marca anu trecut au facut o figura frumoasa la alegerile locale. Si nici nu s-or strofocat tare. Da daca se aduna fortele tinerilor cu initiativa!!!!!! ;)

Sursa spunea...

Pt. Ionut: Pt prezidentiale si eu stau si ma gandesc ce sa fac... Nu cred ca vreo unul din cei care vor merge la vot o sa o faca cu incredere si speranta in mai bine. O sa mearga fiindca o sa fie mobilizati. Deci , decat sa ma duc sa-l votez pe unu ca sa nu iasa celalalt, mai bine nu merg.

Ionut Costrut spunea...

Faza cea mai nasoala e ca nici nu ai din ce alege:( nu vad un candidat care sa`mi insipre incredere!

aandreea spunea...

hello everybody!hmm..am citit cateva comentarii extraordinare drept sa va spun..si am o nedumerire..acest anonim..care tot timpul comenteaza asupra administrarii banilor de catre primarie..este consatean de'al nostru...sau e unu/una d'asta care nu are ce face si da iama cu comentarii aiurea, fara a se informa indeajuns??? scuzatzi interventzia...:D:D:D

aandreea spunea...

hello lume!deci care'i problema anonim?? eshti cumva consatean/a de'al nostru ca sa ai motive pentru a cere socoteala despre administrarea banilor publici?

yoo spunea...

filozof ii si anonimu asta..:))..da inteligent..din cale`afara..is curioasa..eshti consatean/a q noi qmva?? de`tzi pasa atat de mult?