vineri, 6 februarie 2009

Delimitare!

Buna. Din motive personale, si obiective (cred ca se bat cap in cap) in fine...am sters postul "Dati solutii!", scris de Ghita. Nu postul in sine e hiba, ci comentariile pe marginea subiectului. Nu vrem sa includem in discutii teme religioase, doar cele pozitive, de promovare a valorilor religioase, nu aberatii cu sacu`. Sa speram ca pe viitor sa reusim sa ne cenzuram, sa ne concentram, sa discutam cat de cat la subiect. Sper ca m`ati inteles, si sa nu fiti suparati pe mine. Spor la citit!

8 comentarii:

Anonim spunea...

mi-e dor de marca

Anonim spunea...

mi-e dor de marca

sumalan spunea...

DUCU FAINA ....TU ESTI ?

sumalan spunea...

DRAGA IONUT COSTRUT , NU STIU CINE SI CUM ESTI ...DAR :


*AR FI DE DATORIA BUNULUI TAU SIMT SA FACI DIN BLOGUL ASTA UN LOC DE LIBERA SI SINCERA OPINIE A CELOR CARE SUNT SAU AU FOST CANDVA MARCANI .... LUCRU PE CARE DUPA PAREREA MEA NU L-AI REUSIT .

* PRIN SEMICENZURA PE CARE INCERCI SA O PRACTICI , NU FACI ALTCEVA DECAT SA NE ALUNGI DE PE BLOGUL "POATE " AL TAU .

GOROON

Ionut Costrut spunea...

Pentru Goroon:Acest blog este ideea lui Ghita, a mea(Ionut)si a grupului nostru de prieteni. Promotorii suntem eu si Ghita. De la inceput am vrut sa fie un blog de intalnire, de discutie, de opinii pentru cei care au legatura cu comuna noastra, si nu numai. Nu vrem sa cenzuram nimic, dar nu cred ca e ok sa apara injuraturi la comentarii, si aberatii care ies "in decor" de la subiect si cred ca este de datoria noastra sa moderam aceste discutii. Parerea mea. Desi este ideea noastra nu vrem sa zicem ca este blogu` nostrut. Fiecare dintre noi are propriul blog. Sper ca mai inteles ce am vrut sa zic..si te mai asteptam pe la noi.

Ghiti spunea...

Va rugam sa ne scuzati, pentru cele intamplate.
Sa va explic putin care este problema: pentru a nu fi un blog cu injuraturi si ofense la unele persoane, ar trebui sa moderam toate comentariile si cele care nu se cuvin sa nu fie postate. Din lipsa de timp si din cauza orintei sa fie promtitudine in postarea comentariilor, nu am ales aceasta functie. Asa ca un comentariu se poate sterge doar daca se sterge si postarea. Este prima abatere de acest gen si suntem la inceput cu acest blog, pe viitor daca mai suntem obligati sa stergem vre-un comentariu il vom sterge cu post si vom activa functia de moderare a comentariilor si acestea vor fi afisate cu o intarziere, in functie de posibilitatea nostra de a verifica fiecare comentariu.

Asa ca va rog foarte frumos pe cei care urmaresc blogul sa ne ierte, iar cei care intra cu intentii obscene sa ne ocoleasca cu parerile lor.

P.S. Noi am incercat sa facem ceva pentru Marca, daca unul isi i-a angajamentul sa intretina mai bine blogul si pretinde ca ar fi mult mai bine pentru imaginea satului ii cedam autoritatea acestui blog. (pe baza de proiect :)) )

Ionut Costrut spunea...

Ms Ghita!

Dana Faina Waters spunea...

Sunt de acord cu voi ca din bun simt si respect pentru noi toti, nu ar trebui tolerat un limbaj vulgar si ofense pe acest blog. Eu cred ca poti sa exprimi o opinie diferita sau dezacordul si in termeni civilizati. Cat despre cei care ar pleca, simtindu-se lezati, nu cred ca ar fi o pierdere. Cei cu bun simt vor ramane.