vineri, 16 ianuarie 2009

Marca are site!

Aflu de pe google ca Marca are site. De cand si pana cand?...Sau pentru voi nu e o noutate, ca pentru mine e mirare mare. Saitu' are un design frumusel dar sta prost la informare. Are multe rubrici care sunt goale. Nu stiu cine il administreaza dar io sper sa nu ramana asa, ca ar fi multe informatii de pus ...cacalau :)... Intrand pe site cam mare lucru nu afli decat doar cine e primaru si restu' functionarilor. Sa afli doar atat despre marca e cam nasol... ca doar despre Marca ai ce afla aproximativ destule sau cum am zis mai sus "cacalau":D
No, daca vrei sa intrati aci ii linku' > http://www.primariamarca.ro/
Servus!

10 comentarii:

Ionut Costrut spunea...

sincer..inca nu m`am prins cine esti..sau is io mai greu de cap?:D

Ionut Costrut spunea...

scuze, acum m`a lamurit cristina, cine esti:D mda incearca sa nu mai vorbesti licentios(vezi cacalau si alea..alea..) ca nu esti pe mess!:P

Domm spunea...

scz ca nu mam prezentat da no... e bine ca te-ai lamurit :P

Ionut Costrut spunea...

de ce scrii comentarii si apoi le stergi? ca sa nu se vada toata discutia:P??

Ionut Costrut spunea...

inca ceva...cand postezi..da un titlu`..nu posta pur si simplu..!!asta ca sfat...

Ionut Costrut spunea...

si te astept si la mine pe blog cu com..:P

Domm spunea...

nu prea cred ca trebuia un titlu...era doar o parere de'a mea..da no..daca tu zici :P

Ionut Costrut spunea...

parerile de obicei se pun la comentarii:P..parerea mea care nu este din localitate!

sumalan spunea...

VAI IONUT MULT LE INCURCI SI LE SUCESTI ....

nu cumva esti fostul meu vecin de pe sarbi?

Ionut Costrut spunea...

Pentru Goroon: Nu. Stiu despre cine vorbesti, dar avem nume asemanatoare. Eu sunt oleaca mai mic, proaspat absolvent de facultate.